Kaikki kuvat blogissani ovat google-kuvahaun kautta erinäisillä sanoilla haettuja. En omista copyrightia ilman erillistä merkintää.

keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Palkinto pläjähti

Nyt miuta hemmotellaan. Mie sain palkinnon :D! Olen siis monipuolinen... Noh, ainakin miussa on monta persoonaa, joten juu-u. Iso kiitos ja kumarrus Kauriille.



Ja tällaistahan sitä pitäisi tehdä:
1. Nimeä 15 bloggaajaa
2. Kerro heille tunnustuksestasi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi


Pitäisi osata ne bloggaajat nimetä. Ja 15!!! Huu... Tässä vaiheessa taitaa laiskuus iskeä pahalla tavalla. Taidan heitellä noille samoille, kun meni tuo eilinen haaste, joten yhteentoista jää. Eli haastan siis tämänkin tekemään Inkerin, Pullan, Nellan, Kafin, Bubblen, Minnan, Nooran, Howdiditendupbeinglikethis:n, Tytön, Mallamoijan ja Bemaryn. Taitaa osalla jo ollakin tämä, mutta menköön. Tekevät tämän, jos huomaavat. En jaksa uudestaan noita kutsuja laitella... Tänään laiskottaa :D.

Kiitos Kauriille tulikin jo, joten sitten niihin satunnaisiin faktoihin. Hmm...

1. Mie olen seurustellut Raksun kanssa hieman reilut yhdeksän vuotta, joista neljä me on asuttu yhdessä ja hieman vajaa neljä oltu kihloissa. Olin täyttämässä 20, kun tapasin Raksun. Raksu on miuta pari vuotta nuorempi, joten mie olen puuma =)!

2. Olin koulussa hikari. Miulle ei huonot numerot ole koskaan kelvanneet. Vielä ammattikorkeassakin panostaessani enää tiettyihin aineisiin vain paras tulos kelpasi. Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo miulla oli 9,6.

3. Olen työskennellyt verovalmistelijana Verohallinnossa, kirjanpitäjänä ja palkanlaskijana yksityisellä puolella ja tällä hetkellä olen oman kotikaupunkini palveluksessa. Julkisen puolen ammatit viehättää enemmän kuin yksityisen puolen. Ehkä se johtuu vain karmaisevista kokemuksista edellisessä työpaikassani tuolla yksityisellä. Verottajana oleminen oli kivaa, vaikka välillä asiakkailta verovelvollisilta (näin kai se oikea termi kuuluu edelleenkin...) tulikin paskaa niskaan rankalla kädellä.

4. Haluan vielä joskus rahatilanteen niin salliessa opiskella yliopistossa hallintotieteiden maisteriksi ja erikoistua verotukseen. Nythän olen "vain" tradenomi...

5. Olen aina ollut kiinnostunut eri laeista. Ala-asteella miun äiti oli töissä asianajotoimistossa, jossa käydessäni luin aina Suomen Lakia.

6. En osaa käyttää verkkareita. Käytän kotona ollesanikin useimmiten farkkuja. Vain illalla suihkun tai saunan jälkeen laitan kollarit tai pyjaman flanellihousut jalkaan. Ja kun otan viunaa, miulla on aina farkut, vaikken olekaan lähdössä minnekään.

7. Olen aina ollut heppahöperö. Aikoinani ratsastin kahdeksan vuotta säännöllisesti ja miulla oli oma hoitohevonenkin. Nykyisin tuo harrastus on sen kalleuden ja ajan puutteen vuoksi kutistunut siihen, että kerran pari vuodessa tulee käytyä kaverin kanssa pidemmällä issikkavaelluksella. Se tunne, jonka viilettämisestä pitkin metsiä monisatakiloinen eläin jalkojen välissä saa, on jotain aivan uskomatonta!

Näin. Nyt miun on pakko keskittyä töihin... Palaan kukkaruukkuun.

Ei kommentteja: