Kaikki kuvat blogissani ovat google-kuvahaun kautta erinäisillä sanoilla haettuja. En omista copyrightia ilman erillistä merkintää.

maanantai 7. marraskuuta 2011

Illusion & dream

Mihin se viikonloppu taas hävisi? Siis miten TAAS voi olla maanantaiaamu (eikä vieläkään sitä lottovoittoa, hmph..)!! Ja miksi AIKUINEN (no ehkä fyysisesti, siitä henkisestä puolesta nyt ei ole aina niin varmuutta) ihminen ei voi uskoa, että viinasta tulee rappis. Siis jotain ihan järkyttävää. Siihen se viikonloppukin varmaan hävisi, kun lauantai meni vaan maatessa ja potiessa vitunmoista pääkipeetä. Ihan niinkuin en olisi jo tähän ikään mennessä oppinut, että liikaa alkoholia = krapula. Pelkää, että kuolee, ja sitten pelkää, ettei kuolekaan.

Että lauantai meni taas namnamnamnassutellessa. Tuntuu taas, ettei tästä tule yhtään mitään...Viikko menee hyvin ja reippaasti ja tuntuu, että ehkä mä joskus vielä olen laiha. Ja sit perjantaina tulee otettua, joten lauantaina on täysin out of order. MIKSITEINSEN?!?!?! Noh, eilinen kuitenkin meni sit neuloessa, eikä tullu oikeestaan syötyä paljon mitään. No, piti kai ottaa takaisin sitä lauantain tankkaamista.

Ja miksi sitä lunta ei voi jo tulla? Tuolla on niin masentavan pimeetä, tihkusateista ja kylmää. Looginen ajattelu kunniaan, silloinhan ei siis ole kylmä, kun tulee lunta =). Mutta kun se on eri asia. Aivan kuin on eri asia, jos Raksu syö kunnolla ruokaa, ettei jää nälkä (olen friikki huolehtimaan siitä, että kaikilla muilla on massu täynnä) kuin se, että mun vatta kurnii... Mä en ansaitse ruokaa, tällanen norsu. No, eilinen siis meni onneksi putkeen ja joskos se taas tästä gramma kerrallaan edistyisi. Motivaatiota tuntuu ainakin olevan, mutta miksi tämä etenee niin hitaasti? Tiedän sen jo vanhastaan (kokemuksen syvällä rintaäänellä, khih), että muutaman kilon jälkeen helpottaa. Sit sitä motivaatiota vasta tuleekin, kun huomaa, että se pyörii sittenkin!

Nyt odottelen innolla, että saisin uusia kirjoja. Tilasin viimeviikolla Suomalaisesta (löysin hyviä vinkkejä Kafin blogista):
 - Girl, Interrupted
 - Today I'm Alice: A Young Girl's Splintered Mind
 - Today I'm Alice: Nine Personalities, One Tortured Mind
 - Good Girls Do Swallow
 - Sybil
Wasted ja Madness Marya Hornbacherilta mulla onkin jo ja ne on pariin otteeseen kahlattu läpi... Pitäisi niitäkin taas lueskella, mutta mulla olis toi Päätalo-projekti vielä kesken. Siis juu, olen himoneuloja JA himolukija. Jos noi Päätalon Iijoki-sarjan kirjat kahlais ensin läpi ja sit siirtyis noihin uusiin... Siis työnteko häiritsee mun elämää. Tuntuu, ettei mitään kerkee tehdä (siis liikkua, neuloa ja lukea) tarpeeksi, kun pitää olla 8 h päivässä töissä.

Töistä puheenollen, ne kai pitäis tälle aamulle aloittaa... Palaan kukkaruukkuun.

1 kommentti:

inkeri. kirjoitti...

Heh, Kafin blogista minäkin noita napsin, mutten ole vielä saanut laitettua tilaukseen. Ehkä tässä vois joululahjaksi itselleen tilata liudan kirjoja.

Taidan tulla uudestaan tänne takaisin, jäin kovasti koukkuun.