Kaikki kuvat blogissani ovat google-kuvahaun kautta erinäisillä sanoilla haettuja. En omista copyrightia ilman erillistä merkintää.

perjantai 2. joulukuuta 2011

Kalenterista auki kakkosluukku

Siis mihin tämä aika oikeesti häviää? Nyt on jo joulukuun toinen päivä (ja veronpalautukset tilillä :D!). Kohta on joulu. Siis vastahan oli kesä?!? Toisaalta on kiva, että joulu tulla jolkottaa, mutta toisaalta ahdistaa. Ahdistaa kaikki tuo jouluhössötys joka paikassa, ihmisten tekopirteys, kiire, ruoka...

Pitää koittaa pysytellä erossa kaikista jouluherkuista. Tosin mä muuta oikeestaan nassuttelekaan jouluna kuin ruokaa. Suklaata en syö (ja tämä ei ole häiriön sanelema ehto, olen laktoosi-intolerantikko sekä pähkinäallerginen, joten...) ja tortut ja piparitkaan ei ole mun suosikkeja. Mutta kaikki ne laatikot, aww! Yhh, tunnen reisieni leviävän, mahan kasvavan, kaiken sen rasvan imeytyvän mun ihon alle ikuisiksi ajoiksi. Jaiks...

Mun pää on taas ihan sekasin. Tänään on huono päivä, Raksun isä menee leikkaukseen. Jänskättää hänen puolesta. Pitää toivoa, että kaikki menee hyvin! Positiivisia ajatuksia siis vaan siihen suuntaan. Pitäähän kaikki muutkin peukkuja? Kiva koittaa olla töissä ja tehdä muka töitäkin. Ans kattoo, miten käy tälle akalle tänään. Kämmin kuitenkin jotenkin lahjakkaasti jotain =(.

Oma keho tuntuu taas pahalta tänä aamuna. Tekisi mieli ottaa höylä ja ottaa parikymmentä kerrosta tuosta pinnasta pois. Tunnen oloni isoksi, liialliseksi. Niinkuin veisin enemmän tilaa kuin ennen. Koko ajan on sellainen olo, että mä vaan kasvan ja kasvan ja kasvan. Eilen olisi tehnyt mieli kaikkea mässyä. Pidin pääni. Mutta jo ajatus nassuttelusta sai mut ahdistumaan. Nyt olen aivan varma, että tuli sittenkin syötyä jotain ylimääräistä. Haluiaisin pois täältä töistä ja kuntoilemaan. Niin. Kuntoilemaan. Se nyt on jäänyt. Ajatukset on pyörineet niin paljon Raksun isässä, ettei ole osannut saanut aikaiseksi tehdä mitään urheiluun liittyvää. Paitsi työmatkakävely aina säästä riippuen. Laiska olin tänä aamuna, Raksu kävi heittämässä mut töihin. En saanut aikaiseksi lähteä kävelemään tuonne myrskyyn ja vesisateeseen.

Pitää yrittää tapella eroon tästä ahdistuksesta. Sitä en tiedä miten, mutta jotenkin.Viinalla. Onneksi on sentään perjantai (ja se kammottava viikonloppunamnamnassuttelu vaanii nurkan takana). Nyt töiden pariin blogien kautta ja hyvää viikonloppua kaikille! Palaan kukkaruukkuun.

Ei kommentteja: