Kaikki kuvat blogissani ovat google-kuvahaun kautta erinäisillä sanoilla haettuja. En omista copyrightia ilman erillistä merkintää.

tiistai 13. joulukuuta 2011

Itsevihaa

Armoton vitutus päällänsä. Eilen sitten se ihana kamala nälkä teki tepposet. Söinsöinsöin. Saatanan norsu minä en osannut pitää näppejäni erossa. Ahdistaa, tursun ulos vaatteista (olen varma, ettei mikään enää mahdu mun päälle!!!), tekisi mieli tappaa itseni. Eilen otinkin sitten sakset ja tein taikojani. Viilviilviilsin muutaman jäljen käteeni (kaulavaltimo olisi ollut paras paikka, mutta en uskaltanut). Taas kaunista katsottavaa, juu-u. Tämä yksinolo ei todellakaan sovi minulle. Kiva taas selitellä torstaina Raksulle, kun se näkee nuo jäljet. Hyviä ideoita, mistä olisin ne voinut saada?

Päätalotkin loppui eilen. Sunnuntaina hakemaan enolta lisää =). Aloitin aamusella sitten välilukemiseksi Wastedin. Joskos se antaisi edes jotain potkua tähän? Pakkopakkopakko laihtualaihtuakutistuamuuttuapieneksi!!

Nyt on niin massiivinen ahdistus, etten osaa enempää. Halusin vain kertoa, mikä paska luuseri taas olen. Taidan ihan oikeasti tarvita hoitoa. Palaan kukkaruukkuun... ...jos palaan...

Ei kommentteja: